')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://parniad.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}
بایکوت
صفحه نخست
پروفایل
توضيحات بنر تبليغاتي
بنگتن بویز (BTS) از راست به چپ: جی-هوپ، شوگا، جانگ کوک، وی، جین، جیمین، آر ام اطلاعات نام اصلی BTS(بی تی اس) نام مستعار 방탄소년단 Bangtan Boys   Bulletproof Boy Scouts Ban
تاریخ
تاریخ : پنجشنبه 1398/11/03
نویسنده
نویسنده : پرنیا
نظرات
بی تی اس گروه موسیقی کره ای
بنگتن بویز (BTS)
BTS at the 31st Golden Disk Awards.jpg
از راست به چپ: جی-هوپ، شوگا، جانگ کوک، وی، جین، جیمین، آر ام
اطلاعات
نام اصلی BTS(بی تی اس)
نام مستعار
방탄소년단
  • Bangtan Boys
  •  
  • Bulletproof Boy Scouts
  • Bangtan Sonyeondan
  • Beyond The Scenes
سال‌های فعالیت ۲۰۱۳ تاکنون
 
اعضای کنونی
  • جین
  • شوگا
  • جی هوپ
  • آر ام
  • جیمین
  • وی
  • جونگ کوک
وبگاه bts.ibighit.com

بی تی اس در دوازدهم ژوئن سال ۲۰۱۳ با آهنگ "No More Dream" از اولین آلبومشان[۲] به فعالیت پرداختند که برنده جایزه آرتیست نو ظهور سال ۲۰۱۳ در جشنواره‌های ملون میوزیک آواردز و سئول میوزیک آواردز ۲۰۱۴ شدند.


این گروه دومین فول آلبومشان را به نام «بال‌ها» در سال ۲۰۱۶ منتشر کردند. این آلبوم در نخستین بار در رتبه ۲۶ چارت بیلبورد ۲۰۰ آمریکا قرار گرفت که بالاترین رتبه‌بندی چارت برای یک آلبوم کی پاپ در تاریخ را ثبت کرد. همچنین بی تی اس را به اولین اکت کی پاپی تبدیل کرد که ۳ ورودی را به این چارت داشت و بی تی اس را اولین گروه کیپاپ ساخت که بیشتر از ۱هفته در چارت‌ها بود و بهترین آلبوم کی پاپ و رتبه ۶ بهترین آلبوم‌های جهان در سال ۲۰۱۶ از نظر بیلبورد انتخاب شد. «بال‌ها» بعد از انتشارش در ۹۸ چارت آی‌تیونز ۲۷ کشور مختلف رتبه اول را به دست آورد.

ترک اصلی آلبوم «خون، عرق و اشکها» به برترین ترک در چارت گائون تبدیل شد. به دنبال آخرین آلبومشان، سینگل «روز بهاری یا spring day» را منتشر کردند که به جایگاه اول در چارت دیجیتال گائون دست یافت و آلبوم مربوط اش، «You Never Walk Alone» به نوبهٔ خودش با ثبت بیشتر از ۷۰۰۰۰۰ نسخه پیش فروش شد.

«بال ها-wings» بیش از ۱٫۵میلیون نسخه فروش رفت و تبدیل به اولین «فروش میلیونی» بی تی اس شد. تا به امروز، دیسکوگرافی بنگتن حدود ۴میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته‌است.

بی تی اس که به حضور گسترده در رسانه اجتماعی مشهور هستند، به عنوان بیشترین آرتیست ریتوییت شده در توییتر در فهرستForbes قرار گرفت.

جایزهٔ بهترین اجرا کنندهٔ جهان رو در سال ۲۰۱۵ درام نت موزیک آواردز دریافت کرد. در اکتبر ۲۰۱۶ بی تی اس در چارت تاپ سوشال بیلبورد ۵۰ جایگاه نخست را از آن خود کرد و آن‌ها را به اولین گروه کی پاپی کرد که به صدر این چارت راه می‌یابند. پس از آن، بی تی اس تاکنون ۸۱ هفته در جایگاه نخست چارت سوشال ۵۰ می‌باشد. در سال ۲۰۱۷ بی تی اس برنده جایزه "بیلبورد میوزیک آواردز" در قسمت تاپ سوشال آرتیست شد. بی تی اس پس از آن در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بار دیگر برنده این جایزه شد و به اولین گروه کیپاپ که توانسته سه سال متوالی برنده جایزه Top Social Artist بشود و همچنین اولین گروه کی پاپ که دارنده سه جایزه بیلبورد است، تبدیل شد. در سال 2019 این گروه برای اولین بار در Billboard Music Awards توانست جایزه Top Duo/Group را با کنار زدن رقیبان خود به خانه ببرد و در مجموع با داشتن چهار جایزه مراسم Billboard Music Awards توانست پرافتخارترین گروه کیپاپ تا به حال باشد

بی تی اس با سری آلبوم‌های Love YourSelf یا خودت را دوست بدار، رکوردهای جدیدی را جابه‌جا کرد. با آلبوم Love YourSelf: Her خودت را دوست بدار: او، به بیشترین پیش فروش و فروش یک آلبوم کره ای در چارت‌های این کشور و کشورهای دیگر رسید که این گروه با آلبوم کامل خود Love YourSelf: Tear خودت را دوست بدار :اشک، رکورد خود را شکست و به اولین آلبوم غیر انگلیسی زبانی، تبدیل شد که به صدر بیلبورد ۲۰۰ می‌رسد. همچنین اولین اکت کره ای که به همچنین مقامی می‌رسد. تایتل ترک این آلبوم، Fake Love[۳] عشق دروغین، پس از سای Psy، به دومین اکت کره ای و اولین گروه کره ای که به تاپ ۱۰ هات ۱۰۰ بیلبوردراه یافته تبدیل می‌شود و در رتبهٔ ۱۰ در این چارت دبیوت کرده؛ قبل از آن سینگل Mic Drop[۴] با همکاری دی جی آمریکایی Steve Aoki در دو ورژن یکی با همکاری رپر آمریکایی Desiigner و دیگری بدون همکاری او، در چارت هات ۱۰۰ بیلبورد با رتبهٔ ۲۵ دبیو کرد. به تازگی آهنگ IDOL از همین گروه در رتبه ۱۱ این چارت بزرگ قرار گرفت.آن‌ها همچنین در سال ۲۰۱۸ برای دومین بار متوالی با آلبوم خودت را دوست بدار:پاسخ رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را به دست آورد. و در سال ۲۰۱۹ با آلبوم Map Of The Soul:Persona باز هم رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را کسب کردند به این ترتیب این گروه تا به حال اولین و تنها گروه کیپاپ می‌باشد که سه بار توانسته رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را کسب کند

آن‌ها در جریان سری‌های آلبوم Love YourSelf با همکاری یونیسف کمپین Love YourSelf علیه خشونت راه اندازی کرده‌اند و بخشی از درآمد خویش از آلبوم Love YourSelf: Her را به این کمپین اختصاص داده و تا به امروز بیش از ۱ میلیون دلار برای این کمپین جمع‌آوری شده.

در پی موفقیت‌های شگفت‌انگیز آن‌ها با آلبوم اخیرشان Love YourSelf:Tear آن‌ها از خانهٔ آبی (مقر ریاست جمهوری) از مون جه این، رئیس‌جمهورکرهٔ جنوبی، نامه ای برای تقدیر از دستاوردهایشان دریافت کرده‌اند. همکاری جدید بی تی اس با هالزی در ام وی البوم‌ پرسونا این ام وی رکورد بیشترین بازدید در ۲۴ ساعت را در یوتیوب زد. طرفداران این گروه در اصطلاح آرمی نامیده می‌شوند. این گروه در بریتانیا گات تلنت اجرا داشته و توانسته گواهی نقره بریتانیا را قبل از اجرا در استدیوم ویبلی بگیرد و برای ششمین هفته البوم جدید آنها در چارت های بیلبورد صدر نشین بوده همچنین از طرف اکادمی گرمی دعوت نامه ای برای بی تی اس و بنگ شی هیوک برای پیوستن به recording academy class امده است.

 

بی تی اس در ایالات متحده

بی تی اس برای اولین بار در مراسم بیلبورد میوزیک آواردز ۲۰۱۷ به صورت رسمی پا به مدیا آمریکا گذاشت. آن‌ها برای تاپ سوشال آرتیست نامزد دریافت جایزه شدند، که با رکورد شکنی به بیشترین آرتیست رأی آورده شدند و رکوردجاستین بیبر را شکستند و موفق به کسب این جایزه شدند. در همین سال در مراسم جوایز موسیقی آمریکا AMAs، با اجرای DNA در تلویزیون آمریکا دبیوت کردند. یس از آن در تاک شوهای معروف آمریکایی نظیر الن شو، جیمی فالون، لیت لیت نایت ویت جیمز کوردن حضور یافتند و تبدیل به اولین گروه کیپاپ که در این تاک شوها حضور یافته شدند. در مراسم بیلبورد آواردز ۲۰۱۸ بازهم نامزد تاپ سوشال آرتیست شدند که در این سال علاوه بر دریافت جایزه، در صحنهٔ این مراسم اولین اجرای آهنگ خویش Fake Love را انجام دادند.و در سال ۲۰۱۹ نیز در مراسم Billboard Music Awards موفق به دریافت جایزه Top Duo/Group[۵] و Top Social Artist شدند و آهنگ خود بنام Boy With Luv که با همکاری Halesy انجام شده را اجرا کردند

آن‌ها همچنین موفق به دریافت نشانه طلا برای آهنگ‌های دی ان ای-DNA و مایک دراپ-MIC DROP به عنوان اولین اکت کیپاپ که این نشان را دریافت می‌کنند شده‌اند.

همچنین آلبوم اخیرشان Love YourSelf: Tear به تاپ ۱۰ پر فروش‌ترین البوم‌های کل ۲۰۱۸ در ایالات متحده تبدیل شده‌است. آن‌ها توانستند ۴۰۰۰۰ بلیط ورزشگاه cityfield را در ۱۵دقیقه سولد اوت کنند که حتی برای یک آرتیست مشهور آمریکایی نیز بسیار دشوار است.

بی تی اس بعد از انتشار آلبوم Love your self: answer موفقیت‌های زیادی دریافت کردند. آهنگ اصلی این آلبوم idol در ۲۴ ساعت ۵۶۰۰۰۰۰۰ بازدید داشت و رکورد تیلور سوییفت برای موزیک ویدیو look what you made me do را شکست.

گروه بی تی اس به عنوان اولین گروه کره ای توانست در شوی بزرگ America's Got Talent آهنگ IDOL را اجرا کند. همچنین بی تی اس اولین گروه کره ای است در مراسم American Music Awards کاندید دریافت جایزه شده‌است همچنین آنها اولین گروه کره ای هستند که در مراسم Grammy 2019 آمریکا در بخش اهدای جوایز حضور داشتند.

 

اعضا

عنوان هنرینام اصلیزادروزموقعیت در گروه
آر ام کیم نام-جون 12 سپتامبر 1994 (24 سال) (۲۵ سال) لیدر، رپر، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی
جین کیم سوک-جین ۴ دسامبر ۱۹۹۲ ‏(۲۷ سال)(27 سال) ووکال، ویژوال (چهره گروه)،هیونگ (بزرگترین عضو)
شوگا مین یون-گی ۹ مارس ۱۹۹۳(26سال) رپر اصلی، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی
جی-هوپ جانگ هو-سوک ۱۸ فوریهٔ ۱۹۹۴ ‏(۲۵ سال) رپر، دنسر اصلی، ترانه‌سرا، تهیه کنندهٔ موسیقی
جیمین پارک جی-مین ۱۳ اکتبر ۱۹۹۵ ‏(۲۴ سال)(24 سال) ووکال اصلی، دنسر اصلی، ویژوال
وی کیم تِ-هیونگ ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵ ‏(۲۴ سال) ووکال،بازیگر، ویژوال
جانگ کوک جئون جانگ-کوک ۱ سپتامبر ۱۹۹۷ ‏(۲۲ سال) ووکال اصلی، دنسر، مکنه (کوچکترین عضو)

در جدول بالا اشاره شد که موقعیت جِی هوپ و جانگ کوک در گروه رپر و ووکال است. اگرچه جدا از حیطه موسیقی این دو خواننده، جانگ کوک در آهنگ‌های خودش رپ هم می‌کند؛ و جِی هوپ که در اصل به عنوان یک خواننده (نه یک رپر) وارد کمپانی بیگ هیت شده بود (و بعد رپر شد)، بعضی از پارت‌های آهنگ اش ووکال است.

 

ترانه‌شناسی

آلبوم‌ها

آلبوم‌های انتشار مجدد

  • رابطه عاشقانه مدرسه، نسخهٔ ویژه (2014)
  • هرگز تنها قدم نخواهی زد 

آلبوم‌های گردآوری شده (کره ای)

  • زیباترین لحظه زندگی(۲۰۱۶)
  • بهترین‌های پسران بنگتن، نسخهٔ کره ای(۲۰۱۷)
  • عاشق خودت باش (۲۰۱۸)

آلبوم‌های گردآوری شده (ژاپنی)

  • خیلی باحال برای مدرسه/اُه! تو هم دیرت شده؟ (۲۰۱۴)
  • بهترین‌های پسران بنگتن (نسخه ژاپنی)(۲۰۱۷)

آلبوم‌های استودیویی (کره ای)

    • تاریک و وحشی (۲۰۱۴)
    • بال‌ها (۲۰۱۶)
    • عاشق خودت باش :اشک[۷](۲۰۱۸)

آلبوم‌های استودیویی (ژاپنی)

    • بیدار شو (۲۰۱۴)
    • جوانی (۲۰۱۶)
    • با خودت رو به رو شو (۲۰۱۸)

آلبوم‌های چندآهنگه

    • اُه! تو هم دیرت شده؟ (۲۰۱۳)
    • رابطهٔ عاشقانه مدرسه (۲۰۱۴)
    • زیباترین لحظهٔ زندگی، قسمت اول (۲۰۱۵)
    • زیباترین لحظهٔ زندگی، قسمت دوم (۲۰۱۵)
    • بال‌ها (۲۰۱۶)
    • عاشق خودت باش:او (۲۰۱۷)
  • عاشق خودت باش : اشک (۲۰۱۸)
    • عاشق خودت باش: پاسخ (۲۰۱۸)
    • نقشه روح : پرسونا (۲۰۱۹)
موضوعات مرتبط
موضوعات مرتبط: بازیگر و خواننده ,
بازديد : 271
امتياز : نتيجه : 5 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 15



مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آتیش
مهراد جم
محسن ابراهیم زاده خواننده
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدیدترین مطالب سایت
» دیوار کوب تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1399
» سریال خانگی همگناه تاریخ : شنبه 23 فروردین 1399
» آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آتیش تاریخ : یکشنبه 10 فروردین 1399
» بی تی اس گروه موسیقی کره ای تاریخ : پنجشنبه 03 بهمن 1398
» آرون افشار تاریخ : پنجشنبه 05 دی 1398
» مهراد جم تاریخ : پنجشنبه 05 دی 1398
» یلدا تاریخ : جمعه 29 آذر 1398
» سریال دل تاریخ : پنجشنبه 21 آذر 1398
» سریال کرگدن تاریخ : چهارشنبه 15 آبان 1398
» امیر حسین آرمان تاریخ : چهارشنبه 15 آبان 1398
» فرزاد فرزین بازیگر و خواننده تاریخ : دوشنبه 13 آبان 1398
» گروه ماکان بند تاریخ : یکشنبه 12 آبان 1398
» محسن ابراهیم زاده خواننده تاریخ : پنجشنبه 09 آبان 1398
» سریال خانگی مانکن تاریخ : سه شنبه 07 آبان 1398
مطالب پر بازدید
مطالب پر بازدید
آخرین کاربران
آمار سایت

آمار مطالب

کل مطالب : 14
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
اعضا آنلاین : 0
تعداد اعضا : 6

آمار بازدید

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
آی پی امروز : 0
آی پی دیروز : 11
ورودی گوگل امروز : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 67
بازدید سال : 765
بازدید کلی : 2,707

اطلاعات شما

آی پی : 18.217.142.249
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
خبر نامه
تبلیغات
مرجع قالب وبلاگ ، قالب ساز آنلاین وبلاگ
امکانات سایت
بایکوت
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
بایکوت