')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://parniad.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}
بایکوت
صفحه نخست
پروفایل
توضيحات بنر تبليغاتي
دانلود آهنگ  Farzad Farzin - Atish  متن آهنگ من با خودم بستم که تا تهش هستمفکر تو از سرم نمیرهمغرور و کم طاقتممیدونی بد عادتماما دلم پیش تو گیرهبد گیرم سر تو خب پیگیرمیه جورایی
تاریخ
تاریخ : یکشنبه 1399/01/10
نویسنده
نویسنده : پرنیا
نظرات

دانلود آهنگ 

Farzad Farzin - Atish 

متن آهنگ

من با خودم بستم

که تا تهش هستم
فکر تو از سرم نمیره
مغرور و کم طاقتم
میدونی بد عادتم
اما دلم پیش تو گیره
بد گیرم سر تو خب پیگیرم
یه جورایی درگیرم و بهونتو میگیرم
دزدیدی دل منو پز میدی
باشه تو خورشیدی و اصلا به ما تابیدی
یه دونه حساس من 
عشق من خاص من
چقده میایم ما به هم 
بذار همه بدونن
یه دونه من خواستنی 
عشق دوس داشتنی 
بگو فقط با منی بذار همه بدونن
بهم ریخت چشاش شهرو حسابی
با هر حساب کتابی تو آتیش رو آبی
خب این بار دیگه دست نگه دار
منو کردی گرفتار تو کشتیمون ای وای
یه دونه حساس من
عشق من خاص من 
چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
یه دونه من خواستنی 
عشق دوس داشتنی
بگو فقط با منی بذار همه بدونن
یه دونه حساس من
عشق من خاص من 
چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
یه دونه من خواستنی 
عشق دوس داشتنی
بگو فقط با منی بذار همه بدونن
یه دونه حساس من
عشق من خاص من 
چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
یه دونه من خواستنی 
عشق دوس داشتنی
بگو فقط با منی بذار همه بدونن

 

 

 

 

 

 

 

موضوعات مرتبط
موضوعات مرتبط: بازیگر و خواننده ,
بازديد : 59
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0



مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
بی تی اس گروه موسیقی کره ای
مهراد جم
محسن ابراهیم زاده خواننده
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدیدترین مطالب سایت
» دیوار کوب تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1399
» سریال خانگی همگناه تاریخ : شنبه 23 فروردین 1399
» آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آتیش تاریخ : یکشنبه 10 فروردین 1399
» بی تی اس گروه موسیقی کره ای تاریخ : پنجشنبه 03 بهمن 1398
» آرون افشار تاریخ : پنجشنبه 05 دی 1398
» مهراد جم تاریخ : پنجشنبه 05 دی 1398
» یلدا تاریخ : جمعه 29 آذر 1398
» سریال دل تاریخ : پنجشنبه 21 آذر 1398
» سریال کرگدن تاریخ : چهارشنبه 15 آبان 1398
» امیر حسین آرمان تاریخ : چهارشنبه 15 آبان 1398
» فرزاد فرزین بازیگر و خواننده تاریخ : دوشنبه 13 آبان 1398
» گروه ماکان بند تاریخ : یکشنبه 12 آبان 1398
» محسن ابراهیم زاده خواننده تاریخ : پنجشنبه 09 آبان 1398
» سریال خانگی مانکن تاریخ : سه شنبه 07 آبان 1398
مطالب پر بازدید
مطالب پر بازدید
آخرین کاربران
آمار سایت

آمار مطالب

کل مطالب : 14
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
اعضا آنلاین : 0
تعداد اعضا : 6

آمار بازدید

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
آی پی امروز : 0
آی پی دیروز : 3
ورودی گوگل امروز : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 18
بازدید سال : 716
بازدید کلی : 2,658

اطلاعات شما

آی پی : 3.144.154.208
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
خبر نامه
تبلیغات
مرجع قالب وبلاگ ، قالب ساز آنلاین وبلاگ
امکانات سایت
بایکوت
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
بایکوت